Agricultura de corali în practică: recenzie de carte

• Imparte Asta
Joly Kane

Îi mulțumesc lui Miguel Tolosa pentru că mi-a trimis un exemplar din Practica creșterii coralului, Ediția a doua, cu o prefață de Marc Levenson. Această lectură rapidă acoperă elementele de bază pentru cei care ar putea fi interesați să își înființeze propria afacere de cultivare a coralilor.

cartea este o lectură rapidă și ușoară

După cum sugerează și titlul, această carte de 140 de pagini este un ghid practic, care acoperă subiecte precum:

• Formarea structurii afacerii/entitate juridică Relația cu angrosiștii și furnizorii Configurarea rezervorului și a echipamentului - inclusiv o descriere detaliată a unei construcții DIY LED light LIvestock Livrare Serviciul clienți și politici de returnare

Autograf și bilet din partea autorului - o notă frumoasă

La ce să te aștepți în cadrul Fermei de corali practice

Fiecare capitol din Cultivarea practică a coralului este împărțită în secțiuni ușor de digerat, de aproximativ o pagină - astfel încât cartea este într-adevăr o lectură rapidă. Cel mai detaliat subiect a fost capitolul destul de extins care relatează planurile pentru o construcție DIY de lumini cu LED-uri. Autorul susține că un crescător serios de corali de pe piața de astăzi ar beneficia de eficiența energetică oferită de luminile cu LED-uri. Nu m-aș contrazice cu asta - matematica de acolo este destul desunet, așa cum am scris într-o postare anterioară. Cartea conține câteva detalii despre cum să o faci singur, împreună cu imagini.

Din punct de vedere al creșterii coralilor și al modului de creștere, există și o secțiune dedicată principalelor tipuri de corali pe care un viitor crescător de corali este posibil să le vândă, cu o recomandare privind cât de dificil este să crești și să vinzi acel tip de animale. Veți găsi câteva sfaturi solide de creștere a coralilor în Practical Coral Farming. Un fragment care mi-a atras atenția a fost acesta:

"Problemele de salinitate pot fi deosebit de dăunătoare pentru zoantide, care pot fi un canar în mina de cărbuni pentru problemele de salinitate. Un semn revelator al salinității ridicate sau scăzute este atunci când diferite colonii de zoantide nu reușesc să se deschidă timp de câteva zile... o salinitate prea scăzută va afecta cel mai puternic Xeniidele..."

Sfaturi ca acesta, găsite în Cultivarea practică a coralului , sunt utile pentru pasionații de acvaristică de toate formele și mărimile, inclusiv pentru cei care doresc să devină fermieri de corali. Am apreciat în mod special comparația cu canarul din mina de cărbuni, care îmi oferă o perspectivă excelentă pe care o voi păstra pentru totdeauna. Cu toții ar trebui să ne urmărim coralii pentru schimbări de comportament ca un prim semn de probleme în acvariile noastre - dar niciodată nu am conectat punctele atât de curat acolo pentru un semn că salinitateapoate fi vinovatul. Mulțumesc, Miguel.

Am fost un pic surprins de conținutul din Cultivarea practică a coralului Pe coperta din spate a cărții se anunță a fi "Ghidul complet al industriei de cultivare a coralilor" și, pe baza acestui citat, mi-am stabilit niște așteptări mari în ceea ce privește aflarea unor informații din interior. În acest sens, m-am trezit că vreau mai mult. Cu toate acestea, coperta din spate se laudă, de asemenea, "Există ceva pentru toată lumea, de la pasionați la magazinele de vânzare cu amănuntul", și sunt de acord cu asta (canarul din mina de cărbune a fostacel ceva pentru mine.

În total, cu un preț de 19,99 dolari, Cultivarea practică a coralului este departe de a fi cea mai scumpă carte de recif de pe piață - multe dintre cărțile de tip manual costă 60 de dolari sau mai mult - totuși, se simte totuși oarecum scumpă pentru valoarea ei. Am reușit să citesc majoritatea cărții într-o singură ședință de treizeci de minute. Ceea ce echivalează cu o cheltuială de 40 de dolari/oră din perspectiva divertismentului sau a educației. Nu este cea mai ieftină modalitate de a petrece o după-amiază - dar și prețul unei cărți dePentru viitorul cultivator de corali, această carte ar putea fi amortizată imediat dacă ar fi pus în aplicare măcar un singur sfat, truc sau idee suplimentară - și, din acest motiv, cred că această carte este potrivită pentru cei care aspiră să își înființeze propria operațiune de cultivare a coralilor. Și vestea bună este că autorul va dona 2 dolari pentru fiecare carte vândută programului Adopt a Reef.

Puteți găsi cartea pe Amazon.com

Cumpărați Cultivarea practică a coralului pe Amazon (Link afiliat - ceea ce înseamnă că, dacă alegeți să cumpărați această carte de la Amazon după ce faceți clic pe link - ei vor plăti un mic procent din prețul cărții pentru mine ca un comision - fără costuri suplimentare pentru dvs.).

Sau achiziționați-o direct de la autor de pe site-ul său la www.practicalcoralfarming.com

Scris de Al Ulrich

Bună, sunt un bun scriitor de text